برای اولین بار در ایران و با حضور مدرس بین المللی؛ کلاس مربیگری MMA برگزار می شود

انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی دوره مربیگری ام ام ای را برای اولین بار در کشور با حضور مدرس فدراسیون جهانی (آیمف) برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی انجمن، بعد از رایزنی های انجام شده انجمن با فدراسیون جهانی “آیمف”، مسئول آموزش فنی فدراسیون جهانی ام ام ای، “اندرو مشانوف”، اواسط خرداد ماه به ایران سفر خواهد کرد تا به مربیان مورد تایید انجمن آموزش دهد تا بعد از قبولی شرکت کنندگان در دوره های ویژه مربیگری، قبول شدگان بتوانند به عنوان مربی در ایران و همچنین خارج از کشور فعالیت کنند.

“ایمان امیرمحمدی” با معرفی فدراسیون جهانی ام ام ای (آیمف) به عنوان دستیار، “اندرو مشانوف” را همراهی می کند.

لازم به یادآوری است فقط ۳۰ نفر مجاز به شرکت در این دوره هستند. البته علاقمندانی که تمایل دارند در این دوره شرکت کنند، بعد از ثبت نام از طریق همین سایت مورد تعیین سطح توسط ۳ نفر از شورای فنی انجمن قرار می گیرند تا جواز حضور در این کلاس را به دست آورند. از شرایط دیگر برای حضور در این کلاس دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم و سن بالای ۲۴ سال است.

گفتنی است سفر مسئول آموزش فنی فدراسیون جهانی ام ام ای به ایران و برگزاری دوره آموزش مربیگری با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *