اولين جلسه شورای فنی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی MMA در سال ۱۴۰۱ برگزار شد

نخستین جلسه شورای فنی انجمن هنرهای رزمی ترکیب MMA در سال جدید برگزار و در مورد برنامه های سال جاری این انجمن بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست که مجید علی نژاد مدير اجرایی انجمن به همراه اعضای شوراى فنی: منصور نوروزی، ایمان امیرمحمدی علیرضا سلطان محمدی، فرهاد علی نژاد، عرفان ابراهیمیان، حسین یوسفی ، سعید احمدی و علی شعبانی دبیر کمیته آموزش و داوران دپارتمان حضور داشتند، مقرر شد با توجه به درخواست اعضای شورای فنی و موافقت رئیس انجمن، ورودیه لیگ از ۵۰ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان کاهش یابد.

همچنین برگزاری انتخابی تیم ملی انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) جهت قهرمانی آسیا برای اولین بار نیمه دوم اردیبهشت ماه از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

موضوع دیگر در جلسه انجمن هنرهای رزمی ترکیبی، اعلام برگزاری استاژهای فنی و تخصصی در کلیه استان ها و همچنین انتخابی درون باشگاهی تیم های علاقمند برای حضور در لیگ تیمی انجمن بود که براساس آن، حضور باشگاه هایی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند، با مجوز و با حضور تیم داوری و ناظر انجمن بلامانع است.

همچنین مقرر شد به درخواست شورای فنی و موافقت رئیس انجمن، رئیس دپارتمان مربیان فدراسیون جهانی ام ام ای “آیمف” برای آموزش مربیان به ایران سفر کند.
و موضوع پایانی در جلسه انجمن هنرهای رزمی ترکیبی ایران این بود که بنا به ضوابط فدراسیون جهانی ام ام ای “آیمف” مچ بندهای رنگی به ورزشکاران MMA بعد از آموزش و آزمون داده شود. مچ بند های رنگی منظور همان کمربند در رشته های دیگر هست تا براساس آن رده بندی ورزشکاران مشخص شود.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *