چراغ سبز فدراسیون جهانی به بانوان مسلمان فعال در ام ام ای / ایران، میزبان مسابقات آسیایی ام ام ای شد

جواز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی ام ام ای با پوشش اسلامی از سوی فدراسیون جهانی MMA (ایمف) صادر شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن، یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و رئیس انجمن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) ایران ، روز شنبه ۱۳ فروردین ماه به همراه ایمان امیر محمدی ، مدیر روابط بین الملل انجمن با «کریت برون» رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) ، دیدار ‌گفت و گو کرد.

بهتری با ابراز رضایت از رایزنی های انجام شده در این نشست به بانوان علاقه مند به هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)، خبری خوش داد و گفت: بعد از ماه ها تلاش و رایزنی های فراوان با مسئولین فدراسیون جهانی ام ام ای و جلسه نهایی که با رئیس فدراسیون بین المللی MMA (ایمف) ، داشتیم موفق شدیم جواز حضور بانوان در مسابقات آسیایی و جهانی ام ام ای با پوشش اسلامی بگیریم و همچنین میزبان دوره بعد مسابقات ام ام ای قهرمانی آسیا به ایران رسید. که بعد از کسب موافقت‌ های لازم به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود : بر این اساس ، طرح پوشش پیشنهادی انجمن ام ام ای برای تایید نهایی به وزارت ورزش و فدراسیون ایمف ارسال خواهد شد تا بانوان علاقه مند به مبارزات رزمی ترکیبی بتوانند در مسابقات داخلی و خارجی شرکت کنند.

شایان ذکر است که مبارزات سوپر لیگ انجمن ام ام ای در اواسط ماه مبارک رمضان بعد از افطار و لیگ تیمی نیز بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد و علاقه مندان هنوز برای ثبت نام در هر دو لیگ فرصت دارند.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *